Színvonalas és gazdaságos, magyar fejlesztésű ügyviteli szoftver és vállalat-irányítási
	rendszer az igényes kis- és középvállalkozások számára.
	
	Az ACTUAL a teljes kereskedelmi (és/vagy szolgáltatói) ügyviteli folyamatot végig követi
	a kereskedelmi ajánlattól a pénzügyi lezárásig. A megfelelő beállításokkal automatikusan
	elvégzi az analitikus könyvelést és a cégvezetés számára az aktuális információk 
	széles skáláját biztosítja.
	
	Az ACTUAL intelligenciája segíti a beérkezett megrendelések optimális teljesítését: 
	lefoglalja a készletből vagy a már feladott szállítói megrendelésekből ütemezetten 
	beérkező cikkeket, javaslatot készít a hiányzó termékek beszerzésére vagy gyártására,
	elkészíti a szükséges bizonylatokat.


					ACTUAL Számla 					Nettó ár:8 400 Ft + ÁFA   

	Elsődlegesen a belföldi kimenő (vevői) számlák kiállítására szolgál,
	emellett helyesbítő- és sztornó bizonylatok készítésére, partnerek és 
	cikkek/szolgáltatások adatainak nyilvántartására is alkalmas,korlátlan számú
	felhasználó nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói 
					bejelentkezést biztosítva.

					Legfontosabb funkciók:
							- Belföldi számlázás
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk/szolgáltatás adatok nyilvántartása
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
			


					Számla Plusz		 				Nettó ár:19 600 Ft + ÁFA   
			
	Elsődlegesen a belföldi és devizás kimenő (vevői) számlák,valamint belföldi
	és devizás előleg- és proforma (díjbekérő)bizonylatok kiállítására szolgál. 
	Emellett helyesbítő- és sztornó számlák készítésére, 
	partnerek és cikkek/szolgáltatások adatainak nyilvántartására is alkalmas,
	korlátlan számú felhasználó nyilvántartása mellett egy egyidejű 
					felhasználói bejelentkezést biztosítva. 

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk/szolgáltatás adatok nyilvántartása
							- Belföldi és idegen devizás számlázás
							- Előleg- és díjbekérő kezelés
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák   
			


					Számla Extra		 				Nettó ár:58 800 Ft + ÁFA    
			
	Elsődlegesen a belföldi és devizás kimenő (vevői) számlák, valamint belföldi
	és devizás előleg- és proforma (díjbekérő) bizonylatok kiállítására szolgál, 
	akár állandó sablonból, csoportosan is, korlátlan számú felhasználó 
	nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói bejelentkezést biztosítva.

					Belföldi és devizás bejövő (vásárlási) számlák kezelése, rezsi- és egyéb
					működést kísérő költségszámlák egyszerű és átlátható nyilvántartása, 
					a kiegyenlítések (bank, pénztár) kezelése is támogatott, 
					így gyors cash-flow adatokhoz is juthatunk egyetlen kattintással.

					Emellett helyesbítő- és sztornó számlák készítésére, 
					partnerek és cikkek/szolgáltatások adatainak nyilvántartására is alkalmas. 

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk/szolgáltatás adatok nyilvántartása
							- Belföldi és idegen devizás számlázás
							- Előleg- és díjbekérő kezelés
							- Csoportos bizonylatkészítés
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
							- Bejövő számlák nyilvántartása
							- Kiegyenlítések kezelése
							- Pénzügyi kimutatások
			


					Készlet		 					Nettó ár:31 500 Ft + ÁFA   
			
	Elsődlegesen raktárkészleteink kezelésére, partnereink és cikkeink adatainak
	rögzítésére és nyilvántartására szolgál, 
	belföldi számlakészítést és automatikus leltározást lehetővé téve. 
	Korlátlan számú felhasználó nyilvántartása mellett egy egyidejű 
	felhasználói bejelentkezést biztosítva.

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk/szolgáltatás adatok nyilvántartása
							- Belföldi számlázás
							- Raktárkészlet nyilvántartása és kezelése
							- Leltár nyitása, kezelése
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
			


					Gyártás		 					Nettó ár:84 700 Ft + ÁFA  
			
	Elsődlegesen gyártási folyamatok lépéseinek követésére és a készletek kezelésére
	szolgál az ajánlattól a végteljesítésig, partnereink és cikkeink adatainak
	rögzítését és nyilvántartását, raktárak kezelését, belföldi számlakészítést és 
	automatikus leltározást is lehetővé téve. 
	Korlátlan számú felhasználó nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói
					bejelentkezést biztosítva.

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk/szolgáltatás adatok nyilvántartása
							- Vevői árajánlat, rendelések kezelése
							- Gyártási folyamatok követése
							- Raktárkészlet nyilvántartása és kezelése
							- Leltár nyitása, kezelése
							- Belföldi számlázás
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
			


					E-kereskedelem		 			Nettó ár:101 500 Ft + ÁFA   
			
	E programmal az elektronikus kereskedelem működését egyszerűsíthetjük le,
	hiszen az ügyviteli rendszert a webáruházunkkal összekapcsolva oda-vissza 
	mozgathatjuk termékeink/szolgáltatásaink árát és akár készlet információját,
	fogadhatjuk a webáruházban leadott megrendeléseket, és ezeket feldolgozva
	intézhetjük a foglalásokat, végül a számlázást, korlátlan számú felhasználó 
					nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói bejelentkezést biztosítva.

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk (termék) adatok nyilvántartása
							- Vevői árajánlat, rendelések kezelése
							- Webáruház adatok automatizált küldése és fogadása
							- Raktárkészlet nyilvántartása és kezelése
							- Belföldi és idegen devizás számlázás
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
			


					Kereskedelem		 			Nettó ár:144 200 Ft + ÁFA  
			
	E programmal már az első megkereséstől nyomon követhetjük a teljes kereskedelmi
	folyamatot az ajánlatadástól a készletek foglalásán és kezelésén át a számla 
	kiegyenlítésig mind vevői, mind beszállítói oldalon. Korlátlan számú felhasználó
	nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói bejelentkezést biztosítva.

					Legfontosabb funkciók:
							- Partner adatok nyilvántartása
							- Cikk (termék) adatok nyilvántartása
							- Vevői árajánlat, rendelések kezelése
							- Belföldi és idegen devizás számlázás
							- Előleg- és díjbekérő kezelés
							- Raktárkészlet nyilvántartása és kezelése
							- Leltár nyitása, kezelése
							- E-mail küldés lehetősége
							- Különböző kimutatások, listák
			


					Integrált Vállalatirányítási Rendszer		 			  
			
	Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszert (ERP) azoknak ajánljuk,
	akik saját maguk szeretnék összeállítani ügyviteli szoftverüket.
	Moduláris felépítésének köszönhetően a rendszer szabadon alakítható, 
	így elegendő csak a valóban szükséges részeket megvásárolni.



	
		Részletekért érdeklődjön 
		Tel:+36 70 698 2430 
		E-mail: pestuka.tibor@titronic.hu
		
		

A feltüntetett árak egy bejelentkezett felhasználóra vonatkoznak.